Znamy już rozstrzygnięcia konkursu, którego sponsorem został Aampact - stowarzyszenie zrzeszające czołowych producentów części samochodowych. Aby wziąć udział, należało odpowiedzieć na trzy pytania zamknięte i jedno otwarte.


By odpowiedzieć poprawnie, należało przeczytać artykuły:
- artykuł nr 1;
- artykuł nr 2;
- artykuł nr 3.


Stowarzyszenie realizuje kampanię edukacyjną "Jakość ma znaczenie", która ma na celu podnoszenie wiedzy i umiejętności mechaników.


Spośród prawidłowych zgłoszeń, konkursowe jury złożone z przedstawicieli redakcji oraz stowarzyszenia Aampact, wybrało 6 najlepszych odpowiedzi na pytanie otwarte. Ich autorzy otrzymają nagrody. Gratulujemy!


Konkurs Aampact - wyniki

Image

Prawidłowe odpowiedzi:


1. Na podstawie artykułu nr 1 zaznacz, które cztery kroki mechanik powinien podjąć, aby zdobyć zaufanie klienta i budować profesjonalny wizerunek warsztatu.


a) komunikacja, diagnostyka, naprawy zgodne z najlepszymi praktykami i zaleceniami producenta, stosowanie części najwyższej jakości


2. Jakie korzyści odnosi warsztat z wysokiej niezawodności i trwałości części jakości OE według artykułu nr 2?


b) większa satysfakcja klientów, mniejsze ryzyko reklamacji, naturalna reklama


3. Na podstawie artykułu nr 3 zaznacz, który element układu hamulcowego zużywa się najszybciej i powinien być obowiązkowo sprawdzany przed dłuższą podróżą?


c) klocek hamulcowy


4. W jaki sposób zapewniasz jakość w swoim warsztacie?

Nagrody to 6 pakietów nagród, składających się z produktów przekazanych przez stowarzyszenie Aampact. Pełna lista nagród znajduje się w regulaminie poniżej.


Lista zwycięzców:

Pakiet 1 – Janusz Ryngwelski
Pakiet 2 – Damian Łęcki
Pakiet 3 – Łukasz Adamiak
Pakiet 4 – Justyna Kubik
Pakiet 5 – Maciej Gronikowski
Pakiet 6 – Dariusz Gruszka

Image

Konkurs trwał od 9 do 15 października 2025 r. Nagrody zostaną wysłane niezwłocznie po otrzymaniu adresu wysyłki.